Szanowni Klienci, informujemy, że sklep działa bez zmian. Zamówienia realizowane są tak jak dotychczas.
Dokładamy również wszelkich starań by zamówienie dotarło do Państwa w nienaruszonym stanie. Dlatego:
- każda wysyłana paczka jest odpowiednio oznaczona (taśma ostrzegawcza lub/oraz naklejki np. "Uwaga szkło").
- wszystkie towary przechowujemy na własnym magazynie, dzięki czemu czas wysyłki przebiega bez opóźnień.
- każda wysyłana przez nas paczka kurierska jest ubezpieczona
Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego nazwę i model. Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas https://trends-shop.pl/kontakt
Fotele wiszące ze względu na swoje wymiary oraz wagę są dostarczane większym pojazdem powyżej 3,5T, dlatego proszę pamiętać, że nie zawsze jest możliwość wjazdu w wąskie uliczki. Kurier, jako kierowca ma obowiązek jedynie zdjąć paczkę z samochodu kurierskiego. Następnie Odbiorca jest już odpowiedzialny za przetransportowanie paczki dalej. Prosimy o wyrozumiałość, gdyż przesyłki nie są lekkie, a kierowca ma przed sobą jeszcze wiele kilometrów. W razie potrzeby proszę poprosić kogoś o pomoc lub zamówić firmę, która wniesie kosz do mieszkania lub domu.